Tsentrifugaalventilaatorid ühe sisendiga  TSA-SR SARI 2900-9250 m3/h

Ühe sisendiga  tsentrifugaalvenmtilaator

Ühe sisselaskega tsentrifugaalventilaatorid, mis on valmistatud galvaniseeritud terasest, kvaliteet Z-275 ja ette valmistatud rihmülekande jaoks.
Pooltugevdatud väikeseeria (SR) konstruktsioon on valmistatud raamidega. Konstruktsioon võimaldab käsitsi kokkupanemist neljas võimalikus asendis, tagades suure jäikuse.

Kirjeldus

Ühe sisendiga  tsentrifugaalvenmtilaator TSA-SR SARI

Ühe sisselaskega tsentrifugaalventilaatorid, mis on valmistatud galvaniseeritud terasest, kvaliteet Z-275 ja ette valmistatud rihmülekande jaoks.
Pooltugevdatud väikeseeria (SR) konstruktsioon on valmistatud raamidega. Konstruktsioon võimaldab käsitsi kokkupanemist neljas võimalikus asendis, tagades suure jäikuse.

Tööratas on valmistatud sisestatud labadega, mis annab ventilaatorile suure jõudluse. Laagrid on jäigad, isereguleeruvad kuullaagritüübid, suletud ja määritud kogu eluea jooksul.

Tüüp Suurus tollides Max Kiirus (min) Maksimaalne abs võimsus (kW) Max Õhuvool (m2/h) Max Kogurõhk (Pa) Ligikaudu Kaal (kg) Tehnilised andmed
TSA 9/4 – F 9/4 2800 2 2900 1640 11.5
TSA 10/5 – SR 10/5 2400 2.5 3400 1570 11
TSA 12/6 – SR 12/6 2000 3 4650 1570 15
TSA 15/7 – SR 15/7 1600 4 7000 1470 23
TSA 18/9 – SR 18/9 1300 5 9250 1420 30

 

KUMMIST TÜÜPI ANTIBRATSIOONI KINDLUSED

Kummist tüüpi vibratsioonivastased alused tarnitakse lisavarustusena 4-liikmelistes rühmades koos nende kokkupanekuks vajalike kruvidega. Need valitakse, võttes arvesse mootori ventilaatori kaalu ja pöörete arvu.

VEDRU TÜÜPI T+P ANTIBRATSIOONI KINNITUSED

Vedrutüüpi antivibratsioonikinnitused tarnitakse lisavarustusena 4-liikmeliste rühmadena koos plaadi ja nende kokkupanekuks vajalike kruvidega. Need valitakse, võttes arvesse mootori ventilaatori kaalu ja pöörete arvu.

SÄDEMEVASTANE KONSTRUKTSIOON

Ventilaatorid on ehitatud vastavalt standardile UNE-EN 14986. Sädemevastane konstruktsioon sisaldab sisselaskeava kaitset, samuti külgplaate või vasika sisselaskeava vastavalt ventilaatori suurusele.

SISENDI äärik (MITTE PAIGALDATUD) – S/I

Valmistatud tsingitud terasest, see on kohandatud ühe sisselaskega ventilaatorite sisselaskeavaga. Tarnitakse eraldi, mitte paigaldatud.

SISSEVÄÄRIK (PAIGALDATUD) – S/I

Valmistatud tsingitud terasest, see on kohandatud ühe sisselaskega ventilaatorite sisselaskeavaga. Tarnitakse monteeritult.

VÄLJUSTUSVÄLIK (MITTE PAIGALDATUD) – D/I

Valmistatud tsingitud terasest, see on kohandatud kahe sisselaskega ventilaatorite väljalaskeavaga. Tarnitakse eraldi, mitte paigaldatud.

VÄLJUSTUSVÄLIK (PAIGALDATUD) – D/I

Valmistatud tsingitud terasest, see on kohandatud kahe sisselaskega ventilaatorite väljalaskeavaga. Tarnitakse monteeritult.

VÄLJUSTUSVÄLIK (MITTE PAIGALDATUD) – S/I

Valmistatud tsingitud terasest, see on kohandatud ühe sisselaskega ventilaatorite väljalaskeavaga. Tarnitakse eraldi, mitte paigaldatud.

VÄLJUSTUSVÄLIK (PAIGALDATUD) – S/I

Valmistatud tsingitud terasest, see on kohandatud ühe sisselaskega ventilaatorite väljalaskeavaga. Tarnitakse monteeritult.

MOOTORI TUGI PING

Valmistatud tsingitud terasest, sellel on käigukasti pingutamise hõlbustamiseks pöördepunktiga kiikpink.

VÕLLI KAITSE – S/I

Tsingitud oomega-kujuline element, millel on selle jahtumist võimaldav ava, mis katab ühe sisselaskeventilaatorite võlli ja laagrid.

PAINDLIK ÜHENDUS HM (MITTE PAIGALDATUD)

Valmistatud polüester lõuendist + PVC. Tarnitakse eraldi, mitte paigaldatud. Seda saab kinnitada õhuvõtu esiosa külge ühelt poolt ja ühendusääriku abil vastasküljelt.

PAINDLIK ÜHENDUS HM (PAIGALDATUD)

Valmistatud polüester lõuendist + PVC. See tarnitakse mootori-ventilaatorrühma esiosale paigaldatuna. Seda saab kinnitada õhuvõtu esiosa külge ühelt poolt ja ühendusääriku abil vastasküljelt.

TÜHJENDUSKRUPP

Valmistatud messingist ja paigutatud ventilaatori alumisse ossa, et hõlbustada kondensaatorite tühjendamist.

VÄLINE MÄÄRENIPEL

Väline määrdenippel, mis võimaldab laagreid määrida. Koosneb PVC torust ja kahest pistikust mõlemas otsas.

KOLME KIIRELINE MOOTOR

Valikuliselt saab TMD-seeriat varustada kolmekäigulise mootoriga, suletud mootoriga (IP54), 4 või 6-pooluselise ühefaasilise mootoriga, isolatsiooniklass F, integreeritud ühenduskarbi ja tihendikarbiga.

TUGIJALGADE KOMPLEKT

Valmistatud tsingitud terasest ja stantsitud tugevdustega, see on varustatud kruvide ja kummitüüpi vibratsioonivastaste alustega.

EPOKSÜVVÄRV

Korpus, tiivik, raam ja deflektor on viimistletud väga vastupidava ja vastupidava EPOXY värviga ning suure jõudlusega EPOXY lakiga.

VÕLLI PUNKTI KAITSE

Metallikaitse värvitud epoksiidiga RAL 3000, mis takistab kokkupuudet võlliga.

ÜLEVAATUS KAAS

Valmistatud tsingitud terasest 4 erineva paigaldusasendiga.

ÜHEFAASI KIIRUSREGULAATOR

See juhib vahelduvvoolumootorite kiirust ja pöördemomenti, teisendades sageduse füüsilised väärtused ja võrgupinge lõpmatuseni muutuvateks suurusteks, säilitades samal ajal nendevahelise suhte konstantsena. Mõeldud ühefaasilise mootoriga ventilaatoritele.

SISSENDAKITSE (POLE PAIGALDATUD)

Valmistatud tsingitud terasest vastavalt standardile UNE 100250. Tarnitakse eraldi, mitte monteerituna.

SISSELASEKITSE (PAIGALDATUD)

Valmistatud tsingitud terasest vastavalt standardile UNE 100250. Tarnitakse monteeritult.

VÕLLI TIHEND – S/I

Alumiiniumist ja spetsiaalsest vaigust kettad, et vältida osakeste või söövitavate elementide sisenemist ühe sisselaskeventilaatoritesse.

MOOTORI TUGI KLASS

Tsingitud terasest valmistatud see võimaldab mootorit otse korpusele paigaldada. See on varustatud tensori, kummikaitse ja kruvidega.

LÜGISTAV MOOTORI ALUS

Valmistatud tsingitud terasest, võimaldab reguleerida käigukasti ja mootorit. Saadaval kolmes suuruses korpusega mootoritele alates raami suurusest 63 kuni 180.

Soovid seda toodet rendile võtta?

Täida palun all oleva vormi väljad, saada meile päring ja me võtame Sinuga edasise osas ise ühendust!